Re: Logitech UltraX Optical Mouse ?? warto

Autor: made_myself <made_myselfSPAMIE_at_SSIJop.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 23:29:57 MET

Użytkownik "Calme" <calme_won_spam _madafakers@pf.pl> napisał w wiadomości
news:ctu8ec$lrr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jutro mam zamiar kupić zestaw tzn. klawiaturkę Logitech UltraX Flat i mysz
> Logitech UltraX Optical
> Czy może ktoś z Was posiada takowy zestaw i mógłby mi napisać jak się
> sprawuję ??

Ja mam tą klawiaturę i jest imho boska. Bardzo wygodnie się na niej pisze i
można zauważyć, że po
pewnym czasie pisze się na niej minimalnie szybciej (prawdopodobnie wynika to z
krótkiego skoku klawiszy
i tego, że nie podnosi się palców, gdy zmienia się ich położenie na
klawiaturze).

Myszkę mam inną (MX510), ale UltraX to odpowiednik Click! z którymi miałem co
nieco do czynienia.
Mysz bardzo dobra, funkcjonalna, taki odpowiednik Volkswagena. Poprawna do bólu
:)

--
Pzdr
made_myself