Re: mysi problem

Autor: tomekn <tomekn_at_nospamMMmpoczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 22:52:26 MET

Użytkownik "Szymon Bronkowski" <sbronko@tlen.pl.usunto> napisał w wiadomości
news:ctu4oa$4ou$1@news.onet.pl...
> Czesc wszystkim w ten piekny paczkowy dzien (a raczej pod jego koniec) :)

Kupiłem jakiś czas temu laptopa i rozglądałem się za myszą dla niego;-).
Od 98roku mam w swoim pc a4tech model www-11 (ps2 kulka 4przyciski 2 rolki)
i przyznam że działa do dziś bez najmniejszych problemów w sumie jestem
nawet zdziwiony że jeszcze działą bo jej kabel już się przetarł aż widać
pojedyńcze żyły. Przy kupnie do laptopa kierowałem się tym aby mysz nie
miała kulki i była optyczna i miała dwie rolki no i kupiłem małą myszkę z
jedną rolką -> optycznego Logitech'a model bt-58 no i żałuję że nie byłem
konsekwentny i nie rozglądałem się za myszą z dwoma rolkami i większą
ilościa przycisków których mi to bardzo brakuje. Te przyciski które na
początku użytkowania (3-5 dni) b.przeszkadzają później przyśpieszają bardzo
mocno prace z komputerem. Druga sprawa to soft jaki daje firma model myszki
ktora kupilem do laptopa ma jeden dodatkowy przycisk "pod" rolką i ustawilem
go sobie że po jego przyciśnieciu ma mi się okno minimalizować a rolka przy
jej obracaniu przesuwać pasek i tu pojwaiły sie roznice w sofcie logitech i
a4tech a mianowicie nie zawsze okno zostanie zminimalizowane gdy klikne na
rolke bo myszka "nie wie" że znajduje sie nad jakimś oknem i muszę je
najpierw zaznaczyć aby było aktywne dopiero zadziała opcja zrzucania do
paska, a4tech nie ma z tym problemu i wie że jak kursor myszki jest nad
oknem to wykonuje co od niej chcesz to samo jesli chodzi o przewijanie paska
gdy krece rolka logitecha to nie zqwsze chce przewijac sie od razu musze
kliknac w okno i kreic wtedy wszystko dziala ok a w a4tech nie ma tego
problemu . Dziś wybrał bym a4tech .
pozdr
tomekn