Re: LG GSA-4160B vs NEC 3520A

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 22:48:11 MET

W artykule news:ctqc90$j1d$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): KILu z adresu <kilu@psxextreme.pl> napisał(a):

> Z mojego doświadczenia wynika, że zawsze takie robił. Do dziś używam
> CED8080b... za to CD-ROM-y to inna bajka.

Dokładnie.
Ja mam prawie 4-letnią CDRW LG CED 8120B (12/8/32) i chodzi do dziś super a
niejedno już wypaliła....

P.S. Tak w kwestii "gdyby było inaczej, to nie polecało by go tylu
grupowiczów..." przypomniało mi się takie fajne hasełko, które świetnie
obrazuje, że nie zawsze większość ma rację:
"Jedzmy gówno, miliony much nie mogą się mylić..."

posiadaczy NEC-a proszę, aby nie brali tego do siebie, chodziło mi ogólnie,
aby brać dystans, do tego że nie zawsze większość ma rację.....

--
pozdrawiam
Adam M.