Re: karta grafiki na dwa monitory

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 21:45:35 MET

> No wlasnie wazne jaka!
> Nowsze chipy graficzne maja podwojny RAMDAC zintgrowany w rdzeniu i nawet
> jesli producent z jakiejs chinskiej manufaktury nie dolutuje dodatkowego
> wyjscia, to karta bedzie widziana jako dwumonitorowa.

to karta z ukladem rodziny NVida ( dokaldne paraetry pobiore jutro ) .

ale czy to wogole mozliwe zeby z jednego (standartowego ) wyjscia wypuszczac
sygnal na dwa monitory ??

moze sa jakies przejsciowki ktore rozdzielaja sygnal ??

a tak ogolenie -- to jak to jest jak sie wlozy dwie karty do kompa ( jedna na
PCi druga na AGP<< ta glowna karta ) . ktos ma doswiadczenie w takimich
zabawach ?? czy windows wogole polapie sie ?? i np bede mogl przecigac
aplikacjie z jednego monitora na drugi ???