Re: odzyskiwanie skasowanych plików - winxp+ntfs

Autor: CREED <e.box_at_@poczta.fm>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 20:38:40 MET

Dnia Thu, 3 Feb 2005 18:47:10 +0100, Szymon Sokołowski napisał(a):

> ?? a co za kogut czy odzuskujesz doc czy jpg albo avi...
> wazne czy juz cos zapisales w tym miejscu na dysku czy tez nie..
> jesli nie ... to odzyskasz wszystko bez problemu jesli tak...
> to masz male szanse... nawet w labolatorium za ciezka kase...
Wybacz ale sie nie zgodze . Moze to był jednostkowy przypadek - nie
wiem, chociaz wczesniej miałem podobne zdarzenia . Po padzie totalnym
dysku [wszystkie partycje] odzyskałem dane wczesniej wymienionym
programem. Po zeskanowaniu program odnalazł wszystko ale mogł odzykac
tylko pliki INNE niz office - pliki uszkodzone byly nieodwracalnie i
to na wszystkich partycjach . Były tez pliki offica spakowane zipem i
te bez problemu sie dało odtworzyc.
Tak było u mnie - stad moje twierdzenie

--
Pozdrawiam