Re: Komp nie znajduje/gubi modem ADSL

Autor: Paweł Dzionek <300ton.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 20:13:09 MET

Publicon <publicon@usun.to.pf.pl> napisał(a):

> Witam po dłuższej przerwie,
>
> Na forum.neostrada.info tego nie wiedzą, więc piszę tutaj. Mój sprzęt nie
> jest w stanie znaleźć modemu ADSL (Sagem f@st 800) po podłączeniu. Znajduje
> "usb device", potem "usb adsl loader" .. i tyle. Raz udało mi się
> zainstalować ten modem (znalazł USB ADSL Adapter) i najwyraźniej urządzenie
> w menadżerze się gubiło, bo podczas trwania połączenia modemu w systemie
nie
> było, monitor modemu wskazywał, że jest odłączony. Jak windows się
skapował,
> [...]
natomiast z alcatela bylem zadowolony. z moich doswiadczen wynika ,ze
sterowniki modemu laduja sie wolniej niz system ,(sciagnij moze nowe stery
do niego)twierdze tak bo gdy przypadkiem wlaczyl mi sie scandisk ,ktorego po
paru sekundach anulowalem,to modem zaladowal sie pomyslnie ,tak jakby
potrzeba bylo chwili zwloki ,by "zdazyl".jesli Masz umowe na jeszcze dlugi
czas okreslony ,to radze jednak powrocic do thomsona(vel alcatela)z nim mimo
wszystko mialem mniej klopotow ,a co do plyty to akurat nia sie nie przejmuj.
pozdrawiam<<p@wel