Re: wysoka temperatura?

Autor: Maly <zly_at_zly.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 19:44:44 MET

> Posiadam procesor PIV3GHz. Bios pokazuje temperature rdzenia ok. 70
> stopni. Procesor jest w wersji BOX ze stand. chłodz. intela.
> Te procesory sie tak zawsze grzeja czy raczej chlodzenia intela sa do
> kitu? A moze pomiar jest zly np. uszkodzony czujnik? Napewno ktos z
> grupowiczow ma podobny procesor. Prosze o wskazowki.

No ja zalozylem dzisiaj temat o moim procesorze P4E 2.8 GHz (Prescott),
ktory podkrecony jest na 3,3 i na boxowym chlodzeniu mam 60 stopni przy
maksymalnym obciazeniu. Temperatura sprawdzana podczas, gdy uruchomione
bylo: 1 kompresowanie, 2 kompresowanie (winrarem) + prime95 (torture test) +
3dmarm 2001 SE. Wiec Twoja temperatura troche przyduza.