Re: Remont kompa - kilka pytań

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 19:12:45 MET

Dnia Thu, 3 Feb 2005 15:52:16 +0100, GeeRbiL napisał(a):

> Witam
>
> Postanowiłem zmodernizować mojego starego rupiecia (celeron 400) na coś
> nowszego, wymieniam narazie kilka części podstawowych i tak postanowiłem
> wybrać athona 64 2800+( Socket 754), ddram 512mb 400, płyta, obudowa, i mam
> z tym wyborem kilka pytań.
Ja bym wybrał S939, ale wybór należy do ciebie.

> 1. Procesor box czy oem? czy wentylatorek dodany do box starczy czy lepiej
> wziąść oem i zainwestować w chłodzenie?
Box wystarczy. 3 lata gwarancji gratis (OEM = 1 rok gwarancji). Jeżeli
w przyszłości coolerek od BOXa nie będzie wystarczal, to za jakiś czas
można kupić coś lepszego.

> 2.Jaka płyta? Z tym mam największy problem, niewiem jaką płytke wybrać, coś
> w miare dobrego i niedrogiego. Co moglibyście polecić?
Jakiś nForce3 lub K8T800Pro. Koniecznie firmówka (Abit, Asus, MSI,
Gigabyte, DFI, Epox ...), np :
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13489 za 315 zł.

> 3. Pamięć Kingstona, Kingmaxa czy jeszcze coś innego? Jakie są róznice w
> nich?
Hynix 512 MB CL3 - bardzo ładnie się kręci i ma umiarkowaną cenę
(poniżej 300 zł)

> 4.Warto kupić lepszy zasilacz czy podstawowy (300wat) starczy? jeśli warto
> to dlaczego?
Modecom 300GT za 90 zł jest rozsądnym rozwiązaniem.

> Dzięki z góry za odpowiedzi
>
> pozdrawiam
> GeeRbiL
pozdr.