Notebook - IBM - ACER - FUJITSU - roznice w jakosci

Autor: Tomek <twboxABC_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 18:56:21 MET

Witam,

wybieram notebooka. Zalezy mi na mobilnosci (niska masa i male wymiary,
14,1" XGA, WIFI, BT, dluga praca na baterii) dobrej jakosci podzespolow i
obudowy oraz stabilnosci systemu ktora jest priorytetem.

Notebook bedzie codziennie kilka razy przenoszony i przewozony samochodem i
uzytkowany w roznych miejscach w tym na powietrzu (tylko latem).

Wstepnie wybralem IBM serii T4x, ACER 3200 oraz Fujitsu serii S.
Ciekawia mnie opinie o Acer i Fujitsu oraz porownanie roznic jakosciowych,
awaryjnosci itp.
Czy warto dokladac finansowo do jakosci IBM?

Tomek

--
Odpowiadajac, usun z adresu:   ABC.