Re: Komputery szybsze tysiące razy ???

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 18:34:11 MET

Dnia Thu, 3 Feb 2005 11:02:44 +0100, Calme napisał(a):

> hmm jak do tego się ma idea komputerów kwantowych i DNA w takim razie :) ??
imho tak ze komputery kwantowe beda zdaje sie poslugiwaly sie troche inna
logika - tam chyba bit bedzie mogl przyjmowac trzy stany.
wiec wydaje mi sie ze najpierw technologia poleci w kierunku technologii
zmiejszania bramek (to co robi HP i nie tylko), a potem jeszcze od tej
technologii bedzie kolejny milowy krok, czyli wlasnie logika trojstanowej i
pewnie znowu bedzie to skok 1000
razy lepszy.... a moze i jeszcze wiecej?

ale to tylko moja bujna fantazja, ktore nie musi miec duzo wspolnego z
prawda - jesli jest tu jakis fachowiec to chetnie go wyslucham. :)