Re: Optymalne podłączenie?

Autor: Filip Drunkenstein <drunkula_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 17:32:59 MET

Użytkownik "Big Jack" <mtr_ulnv@hzcwo.fdfyez.aw> napisał w wiadomości
news:ctth19$gsl$1@news.dialog.net.pl...
> W wiadomości: news:cttdr5$qs3$1@inews.gazeta.pl
>
> No to dla rozjaśnienia dodam, że wchodziłyby grę jeszcze poniższe w
> warianty
>
> IDE1 ----------------|----------------------|
> | |
> HDD2 (Dane) HDD1 (OS)
> SLAVE MASTER
>

> IDE2 ----------------|----------------------|
> | |
> DVD+/-RW DVD-ROM
> SLAVE MASTER

Dobrze, o ile częściej zgrywasz z dysków na płyty, niż przegrywasz płyty.

> ***********************************************************
>
> IDE1 ----------------|----------------------|
> | |
> HDD2 (Dane) HDD1 (OS)
> SLAVE MASTER
>

> IDE2 ----------------|----------------------|
> | |
> DVD-ROM DVD+/-RW
> SLAVE MASTER

Dobrze, o ile częściej zgrywasz z dysków na płyty, niż przegrywasz płyty.

> [...]

Dobre, o ile dane na płytki pochodzą z HDD1 lub DVD-ROM

Przy np. graniu płytka z której doczytywane są dane do nagryarki :( Jeżeli
napęd optyczny wisi na innym kablu niż HDD to programy potrzebujące płyt
(czyli głównie gry) mogą działać szybciej.

Ja wykorzystałbym wariant, który podałes na początku, ale zrób rachunek do
czego wykorzystywać chesz kompa i gdzie najbardziej zależy Ci na szybkości.

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
 *** gg 10110110111110010000111 /bin/***