Re: [OT^2] bylo: Wolne przesylanie danych - siec lokalna

Autor: made_myself <made_myselfSPAMIE_at_SSIJop.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 17:22:47 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95F29B8D1BC3mbien@127.0.0.1...

> Chwile - myli Ci sie skutek z przyczyna. W msg-id
> Xns95F1B682C38Dmbien@127.0.0.1 zadalem konkretne pytanie zwiazane z
> implementacja obslugi sieci w WC/TC, a Axial zamiast po prostu odpowiedziec
> zaczal dowcipkowac w ctpu1f$kh8$1@news.onet.pl.

No to faktycznie straszne, jak on mógł zacząć dowcipkować...
Tak było, a później po nim pojechałeś. Na flame'a :)

> Gdzies widzisz cos o odmianie rynsztokowej, poza Twoim postem?
> Bo roznica miedzy poczuciem humoru malo wyrafinowanym, a rynsztokowym jest
> IMO dosc znaczna!

Dobrze, przepraszam, odmiany "miedzyblokowej" wywadzacej sie z debilnych
sitcomow z
rechotem puszczanym z playbacku.

> PS:
> My tu sobie gadu-gadu a watek OT robi sie coraz dluzszy :/

Niusu-niusu... Dokładnie. Tylko nie bardzo wiem jak obliczyłeś, że to już
kwadrat.
Chyba, że nie łapie wysublimowanego poczucia humoru.
Tak, tak, wiem. To już mój problem.

--
Pzdr
made_myself