Re: Płyta Intel SE7210TP1-E Pytanie do posiadaczy.

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 16:25:30 MET

> tyle musi wystarczyć mu prądu... Jako ze nie korzystałem nigdy z usług
> tego przemiłego urządzonka czy jeśli dostanie on zpowrotem zasilanie
> podniesie mi serwer??

Niekoniecznie podniesie. Powinien być to UPS który po zmknięciu systemu sam
się też wyłączy w oczekiwaniu na fazę. Po pojawieniu się zasilania włączy
się najpierw sam, ustali stan i dopiero włączy napięcie na wyjściach. Np
APC serii Smart.

--
Tomasz Jurgielewicz
Pena oferta NEC-Mitsubishi, Eizo, Iiyama