Re: Karta do 340 zamiast radeon 9100

Autor: Dafi <axau_at_op.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 14:53:46 MET

Użytkownik "Dark" <darkmartin@box43.pl> napisał w wiadomości
news:ctt1us$3lk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A co do pytania, jako całość karta jest zdatna do działania, ale nie jest
> sprawna, czyli się posuła.

Jakis dziwny ten serwis, ja w sowim R9100 jak mi wyl wiatrak to odkrecilem
od radiatora i kupilem na gieldzie taki co mi przypasowal w ta okragla wneke
w radiatorze.
Fakt ze ta okragla wneka nie pozwalala na zastosowanie typowego wiatraczka
ale ddalo sie cos dobrac.
Ale pozniej zmienilem karte na wlasnie R9550.
Sadze ze jest bardziej wydajna, glownie w nowszych grach. Na Benchmarku 2003
wyszlo sporo wiecej, tymbardziej po podkreceniu. DX9 pewnie swoje robi.
No i przede wszystki bralem Gigabyte - NIE MA WIATRAKA - wiec problem wycia
zapewniony z glowy! :-))

Dafi