Re: Sterowanie wiatrakami

Autor: Zbigniew Kawa <zkawa_at_o2.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 14:36:47 MET

Użytkownik "Mausser" <mausser@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ctt2bu$he6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Czemu trzeba będzie zmienić? Tylko, ze względu na kabelek?
>
> Czy wszystkie wiatraki mają 12V maksymalnie? Jest szansa że np na grafice
> będzie miał mniej i jak go podłącze pod 12V to padnie?
>

> Przecpiąć czyli:
> zasilacz - JPWR_FAN
> procek - JCPU_FAN (i tak mam)
> grafika - hm gdzie? owszem na płycie zostaje wolny JSYS_FAN
> chipset - raczej brak miejsca
>
> Jak to najlepiej ugryźć :)

Wszystkie wiatraki w kompie chodzą na 12V, jeżeli za któryś jesteś pewien że
ma za duże obroty to podepnij na 5 V - na pewno go nie usłyszysz
(ewentualnie na 7V (12 + (-5)).
Jaki masz chipset?? Ja mam NForce2 i zastąpiłem wiatrak radiatorem z PENTIUM
II i jest ok, na grafice bardzo często też to można zrobić.