Uszkodzony HDD ??

Autor: vs1981 <vs1981[no.spam>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 14:15:49 MET

Witam,
mam problem z dyskiem twardym. Jest to 4 letni Caviar WD300 30 GB. Niedawno
HDD Regenerator znalazł mi na nim bad sektory, ale je naprawił (niby).
Zaznaczam, że nie były one zaraz na początku dysku (z tego co pamiętam to
dalej niż 200 MB). Wczoraj włączyłem kompa i.... w biosie dysk widzi
normalnie, ale nie ma żadnego dostępu do niego. W Windowsie i Linuxie
sprawdzałem - w ogóle nie widzi partycji! Próbowałem usunąć partycje
fdisk'iem - komunikat "brak dostępu do dysku". Nijak nie można się do niego
dostać. HDD Regenerator zasuwa jak głupi zaznaczając KAŻDY sektor od
początku jako bad :( Czy jest jakaś realna szansa na odzyskanie dysku ?? Ja
już nie mam pomysłu co robić. Sporo danych poszło mi w kosmos, ale z tym już
się pogodziłem.