Zwalnianie procesora CeleronD

Autor: Robert asmax <djrobson_at_usunto.tenbit.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 13:29:34 MET

witam
Duzo sie mowi o podkecaniu procesora, o temperaturze itd. Jak sprawa sie ma
do zwalniania procka i uzyskiwanej wtedy temperatury. Chodzi mi najbardziej
o Intela CeleronD (+box wentyl) bo slyszalem, ze grzeje sie mocno. Na
wydajnosci az tak mocno mi nie zalezy i czy zwolnienie w celku szyny z 133
na np. 120 da jakis efekt (chodzi glownie wtedy o zwolnienie obrotow
wiatraka). Bardzo prosze o opinie nt. temat. Mile widzane rowniez opinie
uzytkownikow AMD.
dzieki i pozdrawiam