Re: aktualizacja Bios

Autor: Piotr H. <pharasimiuk.XXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 11:51:32 MET

LD napisał(a):
> Mam płytę Asus P4P800 SE Delux i P4 2,8 Prescott. Pewnym problemem jest
> temperatura pracy procesora. Normalnie utrzymuje się w granicach ok. 60
> stopni, ale w trakcie intensywnej pracy waha się w granicach 70 - 74

Bios nie ma nic do rzeczy.
Zazwyczaj pomagaja nastepujace rzeczy:
1. Wymiana chlodzenia procesora na bardziej wydajne
2. Posmarowanie procesora pasta termoprzewodzaca
3. Odkurzenie wnetrza obudowy
4. Zalozenie dodatkowego wentylatora w obudowie

BTW wszyscy producenci plyt glownych uprzedzaja, ze jezeli wszystko
dziala to zeby nie robic upgrade biosu.

Pozdrawiam
PH