Sterowanie wiatrakami

Autor: Mausser <mausser_at_interia.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 10:38:06 MET

    Jest jakiś program który umożliwia pracę i kontrolę wiatraków, ale
wszystkich lub większości? Chodzi mi oczywiście o procesor, chipset, kartę
grafiki i ewentualnie zasilacz. Owszem spotkałem SpeedFan, ale tu mogę
sterowac jedynie wiatrakiem na procesorze i systemowym (którego nie mam).
Mam AMD64 i niby wykorzystuje AMD Cool'n'Quiet, jednakże jakoś to nie odnosi
efektów lub nie wiem jak to ma działać. Jakieś pomysły?

Pozdrawiam i dzięki.