Re: Karta do 340 zamiast radeon 9100

Autor: Vegeta\(ble\) <darek_rzeszof_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 10:07:26 MET

Użytkownik "Dark" <darkmartin@box43.pl> napisał w wiadomości
news:ctso0v$1jn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Oddałem Herculesa - Radeon 9100 do serwisu.
> Chyba nie ma możłiwości wymiany na taki, firma proponuje wymiane karty na
> inny model w odpowiadającej cenie.
>
> Przeglądam aktualne oferty i dochodze do wniosku, że wiązać się to będzie
> moja stratą, odpowiednikiem cenowym jest radeon 9550, który uważam za dużo
> słabszy. Jedyne co mogło by si ę równać to 9600XT, ale nie ta cena.

Zamienilem r9100 Sapphire na r9550 Gigabyte, temu 2mu lekko zmodyfikowalem
bios, podkrecilem i jest szybciej. Bynajmiej nie chodzi mi o zadne
benchmarki, bo takowych moj komp nie widzial :)

> Co innego może się równać z moim nieodżałowanym 9100 z obecnej oferty ?

Wymienisz na inny a zobaczysz, ze nie straciles. A i problemow z obecnym
"r9600" jakby mniej (Halo, FarCry).

--
pozdrawiam
VEG