Re: LG GSA-4160B vs NEC 3520A

Autor: Damianin <damianin_wytnij_to__at_wp.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 09:47:08 MET

Przemolo napisał(a):

> Tak, wiem. Czytałem niedawno... ciekawe czy nie są te testy sponsorowane ;)
> Tak czy inaczej LG naprawdę fajnie wypadł.
> W Proline LG kosztuje tyle samo co NEC - 279zł. Może rzeczywiście lepiej
> kupić LG... jedyną obawą jest dla mnie żywotność tego napędu ale tego nigdy
> nie można być pewnym.

Zawsze jest obawa, że mogą być to testy sponsorowane. Natomiast dwie
doskonałe oceny w dwu czy trzech różnych serwisach (największych) to
chyba nie może być przypadek. Mnie raczej nie zależy czy napęd nazywa
się Philips, LG, NEC, Pioneer czy Ferrari ;) Ważne jest to co w środku.
Wadą NECów jest podobno kiepski odczyt DVD. LG jest pozbawiona tej wady.
Poza tym po zapoznaniu się z testami nie spotkałem testu, w którym LG
ustępowałaby NEC, a mam wrażenie, że ma większą funkcjonalność.
Bitsetting LG także zaimplementowało.
W tej chwili rozważam tylko napędy LG 4163B, NEC 3520A i ewentualnie
Toshibę 5372.

--
Pozdrawiam
Damian.