Re: wysoka temp. Intel

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 09:32:19 MET

Witam,

Mam trochę OffTopic pytanie ;) odnosnie Celerona 2.4 Northwood.
Zamontowałem jakiś czas temu Arctic Ultra 4TC i w stanie idle mam 44stopnie
w stresie (godzina obliczeń 100% zajętości) 54-56 stopnie.
Obudowa BigTower, zasilacz Chiefteca z dwoma wentylatorami. Brak
jakichkolwiek innych wentylatorów.
Mam tym samym dwa pytania:
czy powyższe temperatury są jeszcze do zbicia (paste Arctic nakladałem
bardzo starannie ale nie polerowałem coolera, jednak wszystko było
odtłuszczone i czyste)
oraz czy przy takiej wydajności Arctica jest sens porywać się na 3.0HT
Prescota który do zimnych nie należy?
W instrukcji pisze że mogę stosować do PIV 3.6Mhz ale po wynikach na Celku
mam obawy.

PS. Zero podkręcania procka ;)