P4 Krecenie

Autor: Maly <zly_at_zly.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 07:56:02 MET

Mam P4E 2.8 Prescott (boxowy wiatrak), plyta glowna to Gygabyte GA-8IPE775,
zasilacz ModeCom350GTF . Procesor przekrecony jest z 2.8 na 3.3 GHz. Prime
byl odpalony 7 godzin 32 minuty i temperatura nie przekraczala 60 stopni
(max obroty wiatraka niecale 2600). Wiec mam pytanie, czy plyta oby
przypadkiem nie przeklamuje, gdyz czytalem wiele postow, z ktorych wynikalo,
ze na boxowym wiatraku przy takim taktowaniu, takie temperatury nie sa
osiagalne? Mozna go dalej krecic czy zostawic tak jak jest? Narazie napiecia
nie zwiekszalem, bo wszystko chodzi idealnie, nic sie nie wysypuje.
Acha, jeżeli komputer "stoi" i nic nie robi, to temp procesora 39 stopni.

Pozdrawiam.