Lifebook używany - warto?

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 07:46:53 MET

Witam!

Lifebook - niewiem dokładnie która wersja, wiem tyle;
Procek PIII coś koło 600-700, 256RAM, 20GB HDD na pokładzie CD-ROM
ogólnie bardzo mały z 12' matrycą
poleasingowy z przeglądem licencją na Win98 za 1800brutto
Bakteria trzyma około 1godz.- dużo może kosztować regeneracja?
Załóżmy że przeznaczenie to OpenOffice głównie.
Dla dziewczyny prowadzącej rozliczenia w małej firmie głównie arkusze
kalkulacyjne, troche pisemek, ewentualnie internet czy jakieś zdjęcia.

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,