Re: sb live 4830 - za dużo basów

Autor: zlotowinfo <adminciejejeje_at_jejejego2.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 21:44:03 MET

> Zobacz czy nie masz podbitych basów w Panel Sterowania-> Dzwieki i
> urzadzenia audio->Głośność-> zaawansowane.

:)

to nie to, wiem że taka opcja tam istnieje

po przejściu na win 2000 jednak karta gra zupełnie inaczej
za dużo basów, soprany też jakieś liche

nie wiem co jest, nie rozumiem...

--
panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii