Re: VHS to avi - problem

Autor: ZAQ <ZAQx_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 20:02:53 MET

arsten napisał(a):

> w innych programach (borg, moretv) tez nie ma obrazu z odtwarzacza.

W taki razie coś musi być żle podłączone.

> zastanawiam sie czy to nie jest problem kabelka, tzn zeby laczyc antene
> out - antene in albo video out - video in. czy u ciebie takie krzyzowe
> (video out - antene in)polaczenie dzialalo?

Zaraz, zaraz.. Nie rozumiem dokładnie o co Ci chodzi..

Aha! Ja nie doczytałem w pierwszym poście - Ty podłączyłeś wyjście video
magnetwidu z wejściem antenowym karty?! Rozwiązanie oryginalne - trzeba
przyznać. :)

Zrób tak:
Jeżeli masz kabel chinch <-> chinch, to podłącz wyjście magnetowidu, z
wejściem Composite karty (gniazdo wygląda tak samo jak to w odtwarzaczu :P
). Następnie odpal program do TV, zmień źródło sygnału na Composite i
pochwal się co widzisz.
Jeżeli zaś nie masz kabla chc-chc lub wejścia Composite w karcie, użyj
kabla antenowego i połącz antena out magnetwoidu z miejscem gdzie wsadza
się końcówkę kablówki (antena in). ;) Po czym włącz program do TV i
poszukaj sygnału (tak jakbyś normalnie chciał odnaleźć kanał) - powinieneś
coś znaleźć. Jeżeli będą to tylko dwa/trzy pionowe, białe paski na czarnym
tle to musisz znaleźć w ustawieniach magnetowidu jak się wyłącza tryb
testowy.

--
	Pozdrawiam,
	Paweł