Płyta LX, czy opłacalna przesiadka z PII266?

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 19:52:07 MET

Witam,

W małej domowej firmie posiadam serwerek postawiony na PII 266Mhz 256MB RAM,
wszystko stoi na 2 procesorowej płycie LX (niestety no-name).
Ponieważ nie udało mi się znaleźć zworki APIC aby podłączyć drugi procesor,
postanowiłem go nieco podrasować. Zastanawiałem się nad:
a) PII 333 Mhz (zysk niewielki) cena około 10zł
b) Celeron I 533 Mhz no niby 2 x częstotliwość ale i cache mniejszy cena od
20zł
c) kupno np PII 450 lub PIII 450 i może za jakiś czas płyta BX.
Ten ostatni wariant wydaje mi się dosyć "przyszłościowy" ;) i stąd moje
pytanie.
Czy jeżeli na płycie LX włoże 450 to przy 66MHz czymś będzie się różnić od
PII300?

Ewentualnie jakie mielibyście propozycje, wiem że to dosyć śmieszny problem,
szczególnie po tym jak w Sandra SiSoft porównalem sobie mojego Celerona 2400
z PI266 :))))

Pozdrawiam,
Daniel