Re: Temperatura CPU

Autor: M <majeranekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 19:23:35 MET

Polombos napisał:

> Myslalem ze za duzo pasty dalem wiec dzis zdjalem radiator i to co
> zostalo na nim roztarlem palcami. Zalozylem z powrotem i temp.
> podskoczyla o 5C.
> Chyba jednak za malo tej pasty :/

Niewiele mi juz przychodzi do głowy... moze radiator niedotyka rdzenia? zle go
zakladasz? z tego co opisujesz (wzrost temp. po zdjeciu palcem warstwy z
radiatora) rozumiem ze brakuje nadal "kontaktu" rdzenia z radiatorem... uzyles
ty dobrego zestawu montazowego?? pod socket A? :P ;-)

> Nie mam dodatkowego czujnika wiec nie wiem jaka jest temp chipsetu.

Ile pokazuje everest w zkladce czujnik: plyta glowna? napisz temp. pokolei
jakie masz w tej zakladce.

> Czujnik temp w obudowie hmm - obecnie
> 32C (temp w pokoju ok 25C), buda zamknieta, ale przy otwartej potrafi

Jaki to czujnik? jakis panel Lcd w obudowie? skad ten pomiar?

pozdrawiam M