Re: na jakie parametry zwrocic uwage...

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 17:59:33 MET

MusicMan wrote:
> przy zakupie monitora LCD - wiem, ze czas reakcji powinien
> byc jak najnizszy - najlepiej 10-16ms, kat widzenia jak najwiekszy

Prawie bez znaczenia. 25 ms to już dobrze, a 16 to tylko odrobinę lepiej.

> (tu nie wiem - ponizej 160/160 warto zejsc?) a jak z kontrastem?

Warto popatrzeć jak się zmienia obraz przy kątach od 0 do 20 stopni. Ze
160 i tak nie będzei się na to patrzeć,a zmiany kolorów przy lekkim
kiwaniu głową naprawdę przeszkadzają.

> jasnoscia? na jakie parametry zwrocic jeszcze uwage, zeby kupic
> porzadny monitor?

Na to, żeby czerń była czarna, a nie fioletowa, i jednolita, a nie w łaty.