HP 5652 a 5655, jaka różnica?

Autor: Bubby <46349_at_poczta.fm>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 17:21:38 MET

Ostatnio będąc w sklepie Saturn szukając drukarki HP DeskJet 5652 znalazłem
5655, która jest tańsza o ponad 150zł niż 5652. Parametrami są chyba
identyczne, ale nie mam się jak przekonać, gdyż nawet na stronie HP nic o
niej nie ma.
5652 ma cały dział, wszędzie cany, ulotki itd, a o 5655 zupełnie nic. Obie
mają moduł druku dwustronnego, obie drukują w 4800x1200, 21 str. na minutę,
mają te same tusze itd. Nawet tak samo wyglądają. Skoro tak, to czemu aż
150zł różnicy??