trzaski w głośnikach

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 09:04:17 MET

Witam. Wczoraj wymieniłem stary zasilacz megabajt na TOpower P5 400W. :]
Otóż, od wymiany w głośnikach słyszę trzaski. Nawet jak nic nie gra.
Pamiętam, że kiedyś był też taki sam problem na grupce z Chieftec'iem, ale
nie mogę go znaleść. Nie wiecie, jak się pozbyć tego trzaskania? Wczoraj
było z większą częstotliwością, ale i tak trochę to przeszkadza. Do PC mam
podłączony tv i słuchawkę. Na nich ten nieprzyjemny dźwięk nie występuje.