Re: Dziwna sprawa...

Autor: redWIKTOR <artan_at_vp.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 02:23:33 MET

2 Feb 2005 02:05:28 +0100, na pl.comp.pecet, Powiatowy ;) napisał(a):

> Czy to normalne ze gdy gram jakis dluzszy czas komputer zaczyna piszczec!
raczej nie chyba, że lubisz jak ci popiskuje
> Sprawdzam temperature w biosie i jest 70! Warning mam jakos od 60-90! Czy to
> komputer tym dziwnym dzwiekiem ostrzega mnie o zbyt wysokiej temperaturze?
on cie nie ostrzega, ewidentnie daje ci do zrozumienia, że ktoś w niedługim
czasie wyda troche kasy...
> Jak temu zaradzic zeby temperatura gdy komputer pracuje dlugi czas byla niska
> i zeby nic nie piszczalo! Czy wszystko jest w porządku?
temat morze... i sposobów też morze
na początek sprawdż wszystkie wentylatory czy działają - powymieniaj
wszystkie uszkodzone narazie pracuj(graj) przy otwartej obudowie
później pogooglaj troche i spraw sobie jakiś sensowny system chłodzenia

cool'em all...