Re: Jaka plyta pod nowe AMD

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 23:03:36 MET

ja napisał(a):
> Jaka najlepiej kupic plyte glowna pod procesory AMD (stabilna,wydajna,niedroga)?
> Gdzie najtaniej (jakies sklepy internetowe) i ile kosztuje? Chodzi oczywiście o
> najnowsze procesory, czyli cos Athlon 3000+

jeśli socket 939 to polecam Abita AV8 ma naprawdę spore możliwośći,
ładnie wygląda i jest userfriendly, zestaw kabli w BOXie dobre
manuale... wszystko jak być powinno chociaż mam kilka zastrzeżeń

procek mógłby być minimalnie niżej,
POST wyłączany, nie lubię zielonego ;)
i wtyki kontrolera SATA mógły by być przy krawędzi płyty tak pięknie jak
i IDE :)

ale i tak jest dobrze :D
co do osiągów to jest naprawde dobrze, u mnie pracuje stabilne FSB 230
(w BIOSie jest opcja do 400 huuuuuuh)