Re: LG GSA-4160B vs NEC 3520A

Autor: Analyzer <jakubhermmannospam_at_o2.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 23:00:10 MET

Użytkownik "Jakub "Quetz" Lambrych" <a@b.com> napisał w wiadomości
news:ctorp3$3k5$1@inews.gazeta.pl...
> Szanowni Grupowicze,
>
> stoję przed decyzją zakupu nagrywarki. Niestety na googly w archiwum dużo
> postów na ten temat nie ma (ostatni z 6 stycznia). Może zatem po miesiącu
> coś się wyklarowało i chciałbym was spytać, któy model wybrać.
>
> Wszystko przmeaiwa za LG, ale hmm...wszystko co mam LG jest lipne, wiec
> mam opory. Macie może jakieś doświadczenia z powyższymi nagrywarkami? Będę
> wdzięczny za wszlekie sugestie.

w pracy mam LG w domu NEC'a 3520 i powiem tak w dalszym ciągu nie widzę
zasadniczo jakiś znaczących różnic także zakup to poważny dylemat :) chyba z
tego wszystkiego jednak wziałbym LG lepiej czyta nagrane płyty a po drugie
NEC ma takie lekkie objawy dość głośnego "wycia" przy odczycie niektórych
płyt
a jak bym miał teraz kupować to brałbym Pionka 109