Odp: wysoka temp. AMD

Autor: łukasz <gol_at_op.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 22:12:32 MET

> Mam niekręcony procesor AMD Athlon XP 2600+, płytę główną Gigabyte GA
> 7N 400 L i cooler Gigabyte 3D Cooler Ultra GT (2600 obr./min.). Przy
> tym zestawie mam temp. 57 C w spokoju i 64 C w stresie. Nie jest to za
> dużo? Co może być źle (wentylator jest dobrze założony, dobra jest
> ilość pasty)?

hej zeby było ciekawie mam tą samą
Płytę i ten sam procek a do tego identyczne temperatury
niedawno wałkowałem ten temat
i czytajac wypowiedzi wielu użytkowników tej płyty
okazuje się że
1) płyta mierzy temperature wewnątrz procka
dlatego temperatura jest 10-15C wyższa niż
u innych producentów
2) niema czym się przejmować ale mnie drazni jak
widze w biosie przy starcie 57 C heh
3) dawaj na priva bo mam pare pytan odnosnie zestawu

pozdrawiam