Co moze skrzypiec w drukarce?

Autor: Marek <Marek_at_xxxxxx.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 20:35:39 MET

Sluchajcie, mam HP3820 i od jakiegos czasu, kiedy glowica drukujaca przesuwa
sie w lewo po takim metalowym drazku (zaznaczonym na zdjeciu strzalkami),
slychac glosny, metaliczny pisk, albo raczej takie skrzypienie. Macie jakis
pomysl, co to moze byc? Tak jakby cos bylo za malo nasmarowane, albo cos
takiego. Ale drukuje sie wszystko normalnie. Tylko boje sie, ze jak w pore
czegos nie zrobie, to mi sie drukarka rozleci. Poradzcie cos :)

Oto zdjecie:
www.mikro.net.pl/pracownicy/marek/drukarka.jpg