Re: karta przywrócenia

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 20:02:04 MET

Użytkownik "[B7] Yarii" <yarii@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cto7pc$fkh$3@atlantis.news.tpi.pl

> czyli tracę fizyczny dostęp do dysku a komunikuję się z nim przez
> takie o coś tak?
>
> a czy to rozwiązanie jest bezpieczne i nie da się ominąć?

Też robiłem małe śledztwo w tym temacie i po przejrzeniu ofert kilku
sprzedawców tych kart na Allegro stwierdzam, że jeśli prawdą są teksty
typu "kup u mnie, bo karty konkurencji niszczą system plików", to hmm...
właściwie, wcale mi ona nie jest potrzebna ;-).

P.S. http://tinylink.com/?l2KarWLWaw

/odpowiadając zmień px na pl/