pamięć cache dysku a podział na partycję

Autor: Max <max.el_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 19:19:37 MET

Witam - kontynuując poruszany tu uprzednio temat.
Chcę prosić o wskazówkę, czy wszystkim podfolderom z Pr. Files oraz z
D&S należy zmienić ścieżkę dostępu w rejestrze po przeniesieniu na inną
partycję (czy tylko niektórym) - skoro Autor poniżej przytoczonej
wypowiedzi na Forum nie poczuł się zobligowany do przybliżenia mi tego
zagadnienia - mimo jednakowej doby na Marsie i Ziemi ;)
Pozdrawiam - Max :

 From: "Max" <max.el@interia.pl>
To: "YARCIOO" <yarcioo@wp.pl>
zmiany w >> > Rejestrze dokonać, które podfoldery z Pr. F. i D&S
przenieść na inną partycję >> > - wszystkie, czy tylko niektóre:
dokumenty, cookies, dane aplikacji (identities, microsoft), menu start,
pulpit, sendtTo, pulpit, ustawienia lokalne?