Re: Wymagania sprzętowe do nagrania płyt DVD-+R x16

Autor: Andre <andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 18:31:06 MET

Dnia 2005-01-31 "Przemolo" napisal:

> Zwalnia już w trakcie nagrywania mimo, że ustawię np. x16? ROzumiem,
> że zwalnia proporcjonalnie do możliwości sprzętu, a nie np. do
> kolejnej "całkowitej" prędkośći - czyli np. z 16 do 8x?

szczerze mowiac Nero juz nie pamietam bo wyrzucilem to G**** dawno temu
i uzywam ECDC6 a ten wskazuje wartosci po przecinku. ale odkad uzywam
ECDC6 mam nowego kompa a on nie ma problemow z wydajnoscia :) te
wskazania to poprostu jeszcze nie rozpedzona plyta... w kazdym razie
Nero na pewno samo potrafilo zwalniac predkosc nagrywania.

--
pozdrawiam
  Andre