Re: Rozbudowa karty graficznej

Autor: Kaja <melomanka_at_bez.spamu.autograf.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 14:36:16 MET

Tue, 1 Feb 2005 14:24:56 +0100, Mariusz napisał(a):

> Bo są z nią problemy pod Windows XP czasami, bo ma fatalną jakość obrazu 2D
> (3d nie ma wcale), w dodatku jest za wolna nawet dla Windowsowego menu
> START. Jak używasz tylko DOSa jest ok. W każdym innym przypadku KOSS to
> jedyne miejsce dla niej. Dobra była w czasach Windows 3.11 ;-)

To jest karta *S3 Trio Inc 3D* !!!
Do tego jest kartą video! Ma jakiś dodatkowy moduł video i w Biosie to
nawet "widnieje".
Umieszczona w Pentium II komputera IBM, więc chyba Ci się pomyliło z inną
kartą S3 Trio. Taką zwykłą S3 to ja miałam w Pentium 120 z Optimusa i
rzeczywiście była ona kiepściutka.

--
Pozdrawiam,
Kaja