Re: jak zmienić wpis w "dodaj-usuń"

Autor: Avatar <avatar11falszywka_at_nospamgazeta.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 13:26:07 MET

Użytkownik "Piras" <ppiras@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ctnqjc$rnb$1@news.onet.pl...
> Witam Bardzo !
> potrzebuję zmienić /usunąc wpisy w Windowsowym "Dodaj usuń programy"
> Chodzi mi o to by po zainstalowaniu np. DivXa, czy innego prg.
> nie było go widać po otwarciu "Dodaj-usuń"

Witam!
Polecam progs jv16 PowerTools http://www.macecraft.com/ . Program jest
również w wer. PL .Wybierasz Opcje rejestru /Menedżer rejestru. Dalej masz w
sekcji 3 pozycja po lewej stronie Odinstaluj. Zaznaczasz program na liście i
wybierasz pozycje usuń. Dzięki temu usuwasz program tylko z listy Dodaj usuń
programy.
Pozdrawiam
Avatar11