Re: Drukarka laserowa do domu - tylko jaka?

Autor: Mikolaj <mtutak(a)nixz(.)net_at_remove.this>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 13:05:47 MET

Piras wrote:

> nic nie piszesz o przewidywanym miesięcznym "przerobie"...

Przerób bedzie niewielki, ale zalezy mi na dobrych wydrukach na folii
(wymagane jest dobre, jednolite zaczernienie - to beda wzory plytek
drukowanych). Beda tez drukowane na niej takie tam zwykle dokumenty
(Word/Excel/PDF).

> moim faworytem jest laser HP z serii 2xxx /2200, 2300.../

Eeee no troche za drogie i za duze, chce sie zamknac w kwocie ~700zł i
dostac zgrabna drukareczke do domu.

> nie są tanie ale to zupełnie inna jakość w porównaniu z ich tańszymi
> braćmi...

Taniego HP nie dotkne nawet kijem :-)

--
pozdrawiam