Re: 939 vs 754 płyty główne- pomożcie!

Autor: Jakub \ <a_at_b.com>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 00:47:43 MET

Dziękujębardzo wszystkim grupowiczom za porady.
Przyznaję, że ostro zmieniłem swój punkt widzenia na te sprawy i wiem,
że FireWire nie jest w życiu niezbędny. Niestety póki co jest bardzo
mało płyt do 939. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem pozostaje GA-K8NS 939
za bardzo przystępnłą cenę 285zł. Wiem, że nie sa to szczyty i pewnie
nie dorównuje Abitowi, ale na razie nie mogę znaleźc w katalogach
wrocławskich sklepów jakiejkolwiek alternatywy cenowej. Abit AV8 w ogóle
na ta chwilę nie jest dostępny :-(

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję,
Jakub Lambrych