Re: 939 vs 754 płyty główne- pomożcie!

Autor: Jakub \ <a_at_b.com>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 00:27:31 MET

> Dual się przydaje. Zawsze kilka procent wzrostu wydajności. Jeżeli
> zależy ci na dobrej płytce do S939 z AGP, to przemyśl kupno
> http://sklep.benchmark.pl/pelny_14049.html
> Ta płytka kosztuje prawie tyle samo co Gigabyte na S939 i ma podobne
> wyposażenie. Jeżeli chcesz płytkę na PCI-E, to kupujesz Gigabyte
> K8NF-9 (można dostać za mniej niż 400 zł, np. na esc.pl), która też ma
> bardzo fajne wyposażenie. Do tego dokupujesz GF6600/GT (w zależności
> od zasobności portfela) i masz super sprzęt.

Bardzo dziękuję za odpowiedź,

płytka jest fajna, ale nigdzie jej we Wrocławiu nie ma :-(.
Co do K8NF-9 fajnie, że na NForce4, ale PCI-E to moim zdaniem
niepotrzbeny wydatek na razie. Nie stać mnie na karte, która by
wykorzystywała potencjał tego złacza, a zmusza mnie do kupienia
cienkiej, ale droższej od tradycyjnej, bo z PCI.

Właśnie się przyjrzalem dokładnie. Abit Av8 różni sięod GA-K8NS 939
jedynie złaczem FireWire, czy może są jakieś zalety, które nie wynikają
z opisu. Chętnie usłysze opinie od Ciebie.

Pozdrawiam,
Jakub Lambrych