Problem z wlaczonym Hyper Threadingiem

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 02:22:45 MET

Mam taka przypadlosc, mianowicie zmienilem procesor z Celerona D320 na P4
2,6C.
Przed zmiana nawet na ostro podkreconym Celeronie nie mialem zadnych zwisow
i samoczynnych restartow komputera.
Po zmianie na P4 2,6C przy WYLACZONYM Hyper Threadingu, tez wszysko pracuje
jak najbardziej stabilnie i poprawnie.
Gdy tylko WLACZE Hyper Threading w biosie to!!!

Wszystko chodzi normalnie do momentu az uruchomie powerGG i (lub) eMule,
wtedy, po kilku sekundach nastepuje samoczynny restart komputera.
To sie dzieje zawsze, nie ma przypadkow, ze czasem nie. Zawsze restart po
kilku sekundach.

Gdy te dwa programy nie sa uruchomione wszystko pracuje bardzo stabilnie.

Moja konfiguracja:
P4 2,6C
Abit IS7-E (bios najnowszy 23-11-2004)
Geforce 2MX Winfast
256MB PC400 Elixir
WinXP PRO SP2
eMule 0,44d (czyli najnowsze)

poradzcie cos, ja juz nie mam sily, ze sprzetem probowalem juz wszystkiego,
byc moze w biosie jest jakas sztuczka, sam juz nie wiem.

zaznaczam ze procesor nie jest podkrecony, a temperatura maksymalna to
42stopnie w "stresie"

Pozdrawiam

PS. chcialbym zeby cos o tym powiedzial tez SANDER, bo ma "podobna"
konfiguracje co ja.

--
Zethon
---ABIT IS7-E, P4 2,6C