Re: Wentylator do obudowy

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 23:28:44 MET

Użytkownik "Delfin" <pop@poprostu.net> napisał w wiadomości
news:ctbiam$4kb$1@korweta.task.gda.pl...

> W nim podobno termistor (sensor) nie jest na przewodzie. Czy jest on
> widoczny /mozliwy do zdemontowania/ - aby przylutowac na przewodzie ?
>
> Jeden ma byc ssacy (z przodu obudowy) wiec wolalbym czujnik umiescic
> jakies 30cm dalej, aby szybciej reagowal na podwyzszona temperature
> wewnatrz
> obudowy.

Hmm... nie probowalem, ale ciekawy masz pomysl:)... wiem ze na pewno sie da
zdemontowac ten czujnik, a co do jego zamontowania gdzie indziej... nie mam
pojecia... widzisz: ten sensor jest w samym wentylatorze, tak pod lopatami
jakby go bylo widac (o ile to to:))

Jeszcze Ci powiem ze nawet bez modyfikacji jakichkolwiek u mnie wentyl w
zasilaczu ma po calym dniu pracy jakies 1800rpm, a "ssacy" ma okolo
1700rpm.. i to wystarczy, jest chlodno (zasilacz zimny, a jak mialem w nim
titana jakiegos niby wydajnego, ale puszczonego na 5V bo strasznie ryczal,
to parzyl)... jedyne co moge zrobic to jeszcze raz polecic: najglosniejszym
elementem mojego kompa jest teraz chlodzenie karty graficznej (OEM-owy GF
FX5600), tych AC wcale nie slychac.

Pozdrawiam
Brovar

PS. A kolega Domin z postu ponizej to Ci poleca ten sam wentylator;)