dlugosc gwarancji hdd - mint a action

Autor: proxy boy <webtrust_at_o2.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 23:18:29 MET

nie wiem co stalo sie z mintem bo chyba teraz jest
jakis mtrade ale mam takie pytanko ...

w lutym 2002 kupilem dysk Seagate Barracuda IV 80gb
- ST3800021A, teraz sformatowalem i posypaly
sie bady wiec uzmyslowilem sobie, ze nie wiem ile mam
na niego gwarancji - dwa czy trzy lata ? czy to zalezy od
minta czy od producenta ? ktos wie ile wtedy dawali
gwarancji na ten model ?

druga sprawa to na dysku sa stickersy Minta i Actiona -
czy moze byc tak ze w Action jest dluzsza gwarancja
niz w Mint (ktory juz chyba nie istnieje) ?

na stickersie Action jest skreslona 2 obok 2002 czyli
chyba data sprzedazy sa jeszcze dwa dlugie rzadki cyfr
a na nich skreslona na dole inna 2ka i na gorze 567 ...

nie wiem czy z tego da sie cos wydedukowac ?
czy jest sens w ogole uderzac o ten dysk do action
bo nie byli strona umowy ze mna (kupowany w mint).

dzieki za info.
proksio