Re: Czym radiatorki na pamięciach ???

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 22:58:25 MET

Norbert <norbas@op.pl> wrote:
> Czym przykleić radiatorki na kostki pamięci karty graficznej ?
> Podpowiedzcie bo nie wiem czy mozna np kropelka itp.
> Czym będzie najlepiej.

A nie masz możliwości kupienia radiatorów z taśmą samoprzylepną? Kropelka
jest sztywna - może odpęknąć. Ja przyklejałem Poxipolem wymieszanym z dużą
ilością miedzianego pyłu (made by blacha+pilnik :) ) - pod wpływem wysokiej
temperatury trochę mięknie. Nie jest to może ideał, jeśli chodzi o
przewodnictwo cieplne, ale może być - całkiem low-cost.

Uważaj, żeby miedziany pył nie wpadł Ci na kości lub płytę! Najlepiej
potraktuj wszystko odkurzaczem, jak klej wyschnie, a piłuj w innym pokoju.
Albo użyj samego Poxipolu - też nie będzie źle.

P.