Drivery do BlueTootha poszukiwane - dziwny adapter

Autor: Sławek Owoc <slawek_at_ignatianum.usuntoedu.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 22:21:53 MET

Witam

Dostalem adapter bluetoota w postaci dongla na USB, xp sp2 go samo
zainstalowalo, ale niestety mam problemy z polaczeniem z komorka (dziala
tylko w jedna strone), rowniez funkcjonalnosc pozostawia wiele do zyczenia,
niestety na obudowie nie ma zadnych dancyh ktore moglyby mnie naprawadzic na
producetna, jedynie jes FCCID NKRBT510

Moze ktos ma pomysly jak znalesc producenta tego urzadzenia ?

Pozdrawiam
SLawek