Tajniki przeróbki LiteOn..812S na 832S

Autor: Publicon <publicon_at_zmylka.pf.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 18:05:35 MET

Witam,

Mam możliwość kupienia używanej nagrywarki LiteOn SOHW-812S. Sprzęt ten
umożliwia nagrywanie płyt dwu-warstwowych po wgraniu biosu od 832S.
Natomiast na stronie:

http://cdrlab.pl/Kilgor-Artykuly-ArtykulNazwa-ldw_oc-ArtykulStrona-1.html

istnieje bardzo istotna dla mnie uwaga, że przeróbka dotyczy tylko wersji
OEM, natomiast ja mam do kupienia wersję pudełkową.. W związku z tym
zaistniało podejrzenie - czyżby wersji box nie dało się w ten sposób
upgradeować ? Czy wersja box ma w sobie coś takiego, że nie będę mógł jej
zmodyfikować ?

Publicon